01 januari 2013

Ett nytt år

Nu har vi ett helt nytt år framföre oss. Jag ser fram emot det nya året. Året 2012 har både sina positiva och negativa sidor. Det bästa med året var när Eliah föddes. Det jobbigaste var då vi byggde, då jag var höggravid och ensam med Theo så gott som dygnet runt och alla bröstinflammationer som jag haft nu, plus att nu över jul och nyår har Eliah såkallad torsk i munnen vilket gör att mina bröst är sjukare än sjukast, men nu har jag fått medicin mot det, så det blir nog bra.

Nu tar vi en dag i taget och njuter av det nya året, och man kan ju hoppas på ett lite "friskare" år för vår del. Gott Nytt År 2013!!

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Ønsker dere alle et FLOTT NYTT ÅR <3

Therese sa...

Lite lingonsaft utan socker hjälper bra mot torsk :) Bara att doppa fingret och låta dom suga lite på det eller doppa nappen i det brukar räcka med en gång om dom inte har jättemycket då kan man få göra det flera gånger.

Anonym sa...

Varför går din man runt med vita vantar på händerna?

Ingrid Björkskog sa...

Takk, desamme ♡

Ingrid Björkskog sa...

Tack för tips. Skall prova det om medicinen inte funkar :)

Ingrid Björkskog sa...

Han utslag på händerna och huden är känslig