27 december 2012

hööm

Oj vad fort gjort att det går många dagar innan man ens tänker tanken på att blogga. I nuläget jobbar Matti kväll, och jag är hemma med pojkarna. Theo har just tagit natten, och han mår inte så bra, inte jag heller för den delen. Hoppas inte det är nån magsjuka på gång. Theo har kastat upp några gånger, men han kan ju göra det annars ändå, så ja vet inte.

Julafton var riktig fin, den firade vi hos mina föräldrar. Både Theo och Eliah fick många fina presenter. Vi har inte gjort nåt speciellt sen dess.

Idag skulle vi på knytkalas till mina föräldrars, men vi mådde inte bra, så vi stannade hemma. Det var nog det bästa ändå, för Theo har inte varit på hugget.

återkommer med bilder en annan dag, när jag mår bättre :)

2 kommentarer:

Cissi sa...

jär har vi magafari så hoppas ni int har fått he.Lova har spydd tri gang :/

Ingrid Björkskog sa...

ja tror int he e magafari. Theo har feber, e fökyld o hostar så ha spyr. stackan. krya på er!