27 oktober 2012

Lördag

Natten blev nog helt bra trots att lillen sov så länge igår. Han har ju inte riktigt rutiner ännu. Varje natt kissar han genom alla kläder, och jag får byta, ibland två gånger per natt. Vi har just börjat med 2:ans blöjor, då 1:ans är för små.

Vi har också kommit fram till att storebror behöver byta blöjstorlek, 5:ans blöjor håller inte längre. ALLTSÅ vad dom växer!!

Annars så hade vi tänkt ta en sväng till Västerby idag. Vi måste ändå köra hem Linnea som sov över här i natt. Det blir då andra gången jag far bort. Jag har hållit mig hemma till nu, eftersom jag varit så trött och har inte orkat fara ännu. Har nog varit ute korta svängar, men det är allt.

1 kommentar:

Therese sa...

vet inte om ni har libero eller pampers blöjor men ni kan ju prova med att byta märke för t.ex pampers funkade inte alls för vår bebis det räckte med att han kissade en gång så var han genomblöt. Så kanske det skulle vara värt att prova för man blir ju inte direkt glad av att behöva stiga upp och byta kläder mitt i natten plus att man tycker så synd om dom när dom ligger där i våta kläder innan man märkt det.