04 oktober 2012

Jag är ännu hemma

Nej, jag har inte åkt in ännu, jag har bara inte orkat blogga idag. haha.
Vi var till läkaren idag med Theo, men vi var inte så nöjda med det besöket, för tanten förstod ju inte riktigt varför vi var där, utan babblade en massa strunt, men så brukar det väl vara ibland. Jaja, nog om det.

Ida har varit här hela dagen, och Alice kom senare. Vi for en snabb sväng till parken med Theo, men det regnade så vi var inte så länge där. När vi kom tillbaka fick jag några sjuka förvärkar, men jaa..
Oj vad jag vill ha lilleman här nu <3

About Theo. Han har blivit så NÖJD sen vi flyttade, han är så glad hela tiden min gullunge. Han gör varje dag så fin, och jag älskar honom så mycket. För varje dag som går blir jag gladare och TRÖTTARE. hehe. Men jag är lycklig. Tänk att få ha en så underbar familj <3

Inga kommentarer: