12 oktober 2012

Fredag

Jag tycker veckorna går så snabbt framåt, men de senaste dagarna har gått förbi i snigelfart. Kanske ni tycker jag klagar mycket, men jag är faktiskt trött på att vara gravid nu. Det drar ner mitt humör enormt mycket. Theo har varit så glad och nöjd ändå och jag beundrar honom, han märker nog att mamma har det lite jobbigt (försöker att inte visa nåt). Men snart är nog lillebror här, ååh vad jag vill hålla om honom och krama pussa smeka mysa gosa.. vi väntar såå enormt mycket på honom nu. Vem är den lille filuren i magen, hur ser han ut.. ja tankarna snurrar?!

4 kommentarer:

Jaana sa...

föstar ho i e. Ja gick över 10 daag, sista tiin e deprimerand. Lycka till när det blir dags! :)

Cissi sa...

Men snart kommer ha nog ut :)

IdaKatrine sa...

Han kommer snart ska du se :DD

Ingrid Björkskog sa...

Tack. Jodå han kommer nog ;)