05 oktober 2012

Få ordning

Det finns ganska mycket som är halvfärdigt här ännu, men det kommer sig. Matti har haft kvällen den här veckan så han har inte fått gjort så mycket. Det är såna saker som inte jag fixar^^ Jag har bland annat städat, plockat ur lådor och in i skåpen.. tvättat kläder och sånt som inte är tungt för kroppen. Jag har också fått en hel del hjälp av familj och vänner. i Theos rum finns en Ikea hylla och säng som inte Matti har hunnit med, så det fixade vi tjejer, och mörkläggningsgardinen fixade min bror. Vi börjar med andra ord få lite ordning. Babykläderna är i babyskåpet m.m.

Jag tänkte att jag så småningom skall visa lite bilder, men jag vill ha lite mer ordning. Vi har t.ex inte upp gardiner ännu.. sååe, ja här finns nog att göra. Men idag tror jag vi tar en LAT dag, det behövs^^ Då Theo vaknar tänkte jag fara till Västerby en sväng.









3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint vardagsrum! :)

Ingrid sa...

Så koselig det blir!

Ingrid Björkskog sa...

tack tack :)