27 september 2012

vilken dag

Dagen idag ha varit skön och oskön. Haha. Efter förmiddagsvilan idag var Theo allt annat än glad och nöjd. Ingenting var bra. Pappa kom hem och jag for till rådgivning. Lite avkoppling. Allt såg bra ut med mig och lillen. Sf måttet har dock sjunkt lite, och det betyder med andra ord att lillen ligger lågt ner, och det är nog orsaken till att jag känt mindre sparkar och knuffar högt uppe. Det kan ju i princip hända vilken dag som helst nu. Spännande tider vi har framför oss.

Jag fick en läkartid bokat åt Theo, mest på grund av att han kastar upp så mycket. Så skall bli skönt att få det kollat.

Hur mår du?? är en ofta ställd fråga åt mig nu för tiden, och jag vet inte alltid hur jag skall svara. så jag säger mest att det går ju bra, och det jör ju det.. nästan iaf. Kan skriva kort hur jag mår i nuläget.
* illamående och sura uppstötningar varje dag
* sååå sjuk nacke och rygg
* huvudvärk och lite yrsel
* trött så gott som hela tiden
* sammandragningar och sjuk under magen
* trött på att vara fullgravid och vara själv med Theo dygnet runt
* m.m

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på, du e duktig! :) När jag hade fått mitt andra barn så tyckte jag att det var lättare att ha två barn än att va höggravid och ha ett barn! Lycka till! :)

Ingrid Björkskog sa...

Tack! Jo det hoppas jag att det är, det är ganska så tungt att vara höggravid. Man kan ju inte enns springa, eller lägga på sig skorna snabbt, det tar ju en evighet.. m.m. :)

Ingrid sa...

Høres veeeldig normalt ut. Vi venter i spenning, regner med at jeg får beskjed når det skjer. LYKKE TIL <3

Anonym sa...

ja förstar att man har lejdo tå man er i e, men vejt du Ingrid, ja verkligen LÄÄÄNGTAR till ha daan tå he e likadant för me :)

Ingrid Björkskog sa...

Ingrid: Takk. Ja d gjör du kanskje <3

Anonym: He kan vara så jobbigt, men även så underbart :)