26 september 2012

stressigt

Det är så mycket man skall hinna med nu. Packa det sista, städa vår lägenhet och packa upp. Sen skall ju den här lägenhetn också städas. Jag klarar det inte själv på riktigt. Jag får ju sammandragningar ganska snabbt, och ont i ryggen. Men hjälp får jag säkert. Dom är så snälla min familj. Jag har systrar som sköter Theo, systrar som hjälper och städar och en mamma som hjälper. Det ni :)

Men jag blir ändå så stressad och tror aldrig vi hinner flytta innan bebis kommer. Jag tänker ju lite negativt, men jag hoppas verkligen vi hinner flytta.

Plus att jag hinner inte med så mycket då jag är ensam med Theo, då han vill ha uppmärksamhet hela tiden och då man packar drar han ut allt ur lådorna igen. Men jaa. Nog skall det gå bra.
Det är ju inte så mycket kvar vid bygget nu, jag städade ju kökskåpen igår, och idag skall jag börja plocka lite saker in i skåpen. Plus att vi tog en hel del lådor till bygget igår, det känns bra.

Vi hittade nog badrumsinredning och kakel till köket igår :)

Inga kommentarer: