27 september 2012

morning

Tror inte det är så JÄTTE vanligt att stiga upp 5.30 bara så där. Theo sover ju, så varför är jag uppe? Jag har vridit på mig alla vägar inatt och till sist gav jag upp, och jag måste bara acceptera att det inte finns någon bekväm sov-ställning som fullgravid.

Så.. det är inte alls på grund av Theo som jag är tidigt uppe denna gång. Han har faktiskt börjat sova så bra igen. Han vaknar bara EN gång, eller åtminstone i natt, och han sover ofta till 8.30-9.00!! Hoppas det håller i sig en stund.. (Jag vågar nästan inte skriva det)

Han har ju haft en tuff period nu som han har kunnat vakna upp till 7-8 gånger per natt. DET är ju inte så normalt, men han verkar ju vara frisk för övrigt nu, så ja, man vet inte.
Idag skall jag till rådgivning så jag tänkte fråga lite olika, så kanske man får en läkartid eller nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag har hört att just i den åldern brukar barnen sova lite oroligt, dom börjar krypa,gå o allt annat utveklas. så deras hjärnor har mycke att tänka på :)
lycka till me allt :)

Ingrid Björkskog sa...

Jo, det har jag också hört. Tack :)