05 september 2012

Japp

Då var vi vid Dressman, och kostym, skjorta och slips fixat. Härligt. Men NU är mina fötter så sjukt onda efter 3 dagar i stan, om någon bara skulle våga fråga om jag kommer med till stan en gång till.. så jaa. Haha. Men jag skulle aldrig orka komma iallafall.
En slips åt Theo ville jag hitta, och har sökt på flera ställen, men nope, så han får vara utan till bröllopet. Både vid Lindex och kappahl får dom in till jul nångång, men det är tyvärr för sent.
Och till sist hittade jag "mamma,gravid" strumpbyxor. Så nu är vi nöjda.

Nu blir det att vila fötterna och dricka en kaffe.. och hoppas på att killen somnar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halpa-Halli har haft slipsar åt småbarn!

Ingrid Björkskog sa...

Kollade där, men dom var slutsålda!

Anonym sa...

Vid Halonens brukar de också ha barnslipsar!

Ingrid Björkskog sa...

ok. tack för tipset!