03 september 2012

God morgon

Idag blev en ganska tidig morgon igen, plus att jag vaknat många gånger inatt av en ledsen kille. Nu leker Theo på golvet, eller står mot mig, och jag dricker en kaffe kopp. En lugn morgon.

Idag måste jag till kokkola och se på en klänning åt mig, har liksom inget val, behöver nya skor också. Bara jag får nån med, kan inte tänka mig att gå där ensam och traska, och Matti har kvällen den här veckan, men han skulle aldrig orka se mig prova klänningar ändå, så det är som det är.

Igår hade vi en trevlig söndag hos Cissi och Vikki. Det var så härligt att se dom små leka så bra ilag. Theo fick även en lite försenad födelsdagspresent av sina faddrar, som inte hade möjlighet att vara på kalaset. Sen for vi spontant till Makuuni och blandade lite godis innan vi for hem, men som vanligt orkar jag inte så många innan illamåendet kommer, det är ju ändå ganska bra.

Snart blir det att vila för lilla sonen, men först skall vi busa lite. Hejdå!

Inga kommentarer: