12 september 2012

Didriksons

Didriksons vinterhalare är ju jättedyra, men är känd för att vara riktigt varma och sköna. Dom kostar över 100euro, iallafall dom flesta. Men på Babyshops hemsida hittade jag en till 72,90. Dom har dock inte storlek 86, men på det står klart och tydligt på sidan att Didriksons halare är stor i storleken. Bara den passar hela vintern så är jag nöjd.
Den är ju inte så farligt dyr om man kollar på Kappahls och Lindex vinterhalare som ligger på samma pris, och jag TROR inte dom är lika bra. Vad tycker ni, skall jag köpa? Det går ju att skicka tillbaka ifall den är för
liten.






Uppdatering: BESTÄLLDE DEN SVARTA!

5 kommentarer:

Jannike sa...

Köp en svart så går de att använda åt fler barn om den int nöts för myki. å didrikson e ju jätte bra :) Klart Theo ska ha en sån ;)

Ingrid Björkskog sa...

Jag beställd reij en svartan. kuna int hald me! ;)

Ingrid sa...

Anbefaler virkelig Didrikson. Hatt både sommer og vinterklær til guttene i det merket, og kan love deg at de holder til mer enn en unge :)

Minna sa...

I senast ViFöräldrar hadd de testa vinterhalare, o Didrikssons fick jättebra poäng :)

Ingrid Björkskog sa...

Ingrid: Ja du snakka jo om det i sommer :)
Minna: Jå jag läst i :)