12 september 2012

1 month

Igår var det exakt en månad kvar till beräknad förlossning. Om ni ser på mätaren på sidan, så står det 30 dagar kvar, men den räknar en dag fel, så det är 29 dagar kvar. Jag börjar förbereda mig nu, kan inte vänta längre med att packa väskorna, tvätta bilstolen efter Theo, och tvätta vaggan.. måste göras idag.

Jag börjar inse att det närmar sig med stormsteg. Om exakt 2 veckor och 4 dagar är jag lika långt på väg som jag var när Theo föddes. Alltså vecka 38+2. Hoppas vi har flyttat in då, chansen finns iallafall.

Förra gången startade jag en gissningslek, men dagen efter den var startad låg jag vid BB, så den gick åt pipan. Men nu vill jag att ni skall försöka gissa när lillebror kommer, bara på skoj. BF är 11.oktober.

Har ju skrivit lite olika hint nu.. så here you go! :)

Inga kommentarer: