23 augusti 2012

Voksi

Måste bara berätta hur underbar och bra voksipåsen är. Jag fick ärva av min moster, och det var verkligen lyx, för dom är inte alls billiga. När jag fick den först innan Theo föddes så visste jag inte hur bra den var. Men jag tog den i användning ganska snabbt, och har haft den i användning så gott som året runt, förutom juni till NU. Den är så många fördelar. Babyn behöver inte alls ha någon tjock overall när han sover utomhus, utan den värmer otroligt bra, och när det inte är kallt så är den heller inte för varm. Och igår kväll tog jag den i användning efter den varma sommaren, och nu ligger Theo och sover, han slocknade utan att jag vaggade.. det är länge sen kan jag lova. Och inte bara det, han sover ännu, snart 2 timmar. Han brukar sova 45min-1timme. Det är nog skillnad minsann. Om jag inte skulle fått ärva en så skulle jag KLART köpt en.

sköna kläder på och ingen overall så man knappt kan röra på sig. Jag skulle själv kunna sova i den ;)



Ni kan läsa om den här http://www.voksi.no/.

Inga kommentarer: