28 augusti 2012

trevligt

eller så inte. Har huvudvärk och sjuuk nacke. Mår allmänt dålig och jag vill fara ut på en länk, men nej det kan jag ju inte. Natten var rätt så hemsk med lite sömn. Theo vaknar hela tiden, jag förstår inte varför han har börjat med det. Han vaknar med 20-30 minuters mellanrum nästan hela natten, och jag har ju knappt hunnit somna tillbaka då. Ja nu var det inte mer om det.

Annars fick Theo sin tredje tand igår. Och igår var även Ida, Linnea och Anja här. Linnea stannade lite längre så hon kom med och handla. Linnea är annars min 12-åriga syster, hon är jätte jätte duktig med Theo, och man märker att hon tycker om barn. Precis som jag när jag var i samma ålder, jag har alltid älskat barn och allt som har med barn att göra. Jag menar inte att mina andra systrar inte är duktiga, men alla har ju olika intressen och det märker man tydligt. Jag kan TRYGGT lämna Theo ensam med Linnea en hel dag, hon känner honom ut och in och kommer lätt in i hans rutiner, som när han skall ha mat osv. och jag litar på henne till 100% att hon tar hand om honom, dessutom älskar Theo att vara med henne.







jag har säkert 1000 bilder på dom två, men visar några fina som jag hittade snabbt.


Inga kommentarer: