31 augusti 2012

Tiden

På onsdagen hade jag tid till rådgivning kl.10.45. DET var den sämsta tiden då Theo sover just då, och det fanns ingen skötare tillgängligt. Så jag ringde och bokade ny tid, och fick idag klockan.. gissa? 10.45 såklart. Men jag tänkte att nu hinner jag fråga mamma iallafall, hon kan ju vara hemma lite nu som då. MEN vet ni vad, hon for ju till Norge igår, och det hade jag glömt bort helt, och inga av mina syskon är ledig idag, Matti slutar 12. Så jag får helt enkelt tvinga Theo att vara vaken så länge, eller låta honom sova ca.1 timme och sen väcka honom..
JAG ser INTE framemot det. Usch vad dålig tid..
Jag kunde självklart frågat Theos fammo eller faffa, men det är ju liite onödigt att köra 40km extra för en timme vid rådgivningen. Så. Det var det.

Inga kommentarer: