15 augusti 2012

Skönt

Jag kände mej lite bättre imorrn, men jag ringde ändå min hälsovårdare. Hon tyckte jag skulle komma med detsamma och kolla. Allt såg faktiskt bra ut. Blodtrycket var normalt 126/75, HB var 120 och ingen protein i urinet, bara spår, men det som inte var så bra var att pulsen låg hela tiden på 108-110, men inget farligt. Bebisen sparkade för fullt och pulsen var 163. Lite hög, men han var ju inte direkt lugn där i magen.

Hon tyckte iallafall att jag skulle avvakta och sen ringa till mödrapoli. om det blev värre eller inte bättre. Det kan bero på att jag har nån maginfluensa på gång också. Det är skönt att ha koll på läget lite iallafall :)

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Kjempebra!! Kanskje du er sliten også, få nån til å ta Theo noen timer og HVIL :)

Ingrid sa...

Trur nåk mer på det sjöl åsså, at ä e sliten :)