23 augusti 2012

Flyttklar? nääh

Har börjat packa, och det är så mycket så på ca 20 minut var två stora lådor fulla av köksglas, skålar, koppar, backar m.m som jag vet att vi inte kommer att använda före vi flyttar.

Vid bygget går det annars framåt. Har inte skrivit om det på länge. Men igår började dom med golvet, men det skall spacklas och slipas innan dom kan lägga på mattan, och dom beräknas vara färdig nästa veckas tisdag. Jag tycker det är lite väl lång tid, lägenheten är inte så stor. Så det är ju inte så mycket Matti kan göra där innan dom är färdiga. Har inga bilder därifrån nujust, men skall visa bilder sen när mattan är på plats.

Babykläder och prylar. Ja dom är lite här och var, och jag vågar inte riktigt packa bort dom ifall han kommer före vi flyttar, som vi hoppas att han inte gör. Så dom får ligga så att man får fram dom fort ifall. Jag har inte handlat blöjor och sådant ännu, som jag var ganska tidigt ute med förra gången, men det hinner man. Tror det blir en ny nässug också,  då den gamla inte ser så fin ut längre. haha. Igår skrev jag ner allt som skall med till BB, och en del skall inhandlas och fixas, men jag packar inte väskan ännu. om lillebror kommer lika tidigt som Theo så borde han vara här om 5 veckor och 2 dagar. OJ!!

Inga kommentarer: