05 mars 2012

Sova i egen säng

Det var ju det. När skall Theo börja sova i egen säng hela natten? När han far och sover på kvällen ligger han först i egen säng. Men när han vaknar hamnar han i vår och sover mellab oss hela natten. Jag tror nog det beror mest på att hans "mamma" vill ha honom hos sig. Haha. Nämen snaart så.

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll. Theo vaknade när Matti for till jobbet. Dvs 05.30. Försökte få honom att somna om, men det gick inte för hundra penn. Så då var det bara att säga godmorgon till världen och stiga upp. Efter en stund kom min kusin hit och lagade brandalarmen, så nu e vi trygga. Jag gjorde hushållsysslor så länge Theo låg på golvet och rooopade. Senare klm min syster Linnea hit när hon slutade i skolan. Hon skulle hämta en halsduk. Hon stannade och det var tur för jag skulle till banken med Matti då han slutade så då hade jag en barnskötare färdigt, för jag hade tänkt föra honom till mamsen sålänge. När vi kom tillbaka kom Lars och Jennika hit, dom for ganska just hem. Så nu tar jag tidig natt. Klockan 20.50. Så har jag mer energi imorgon att städa undan saker och skräp här. Gonatt.

image



Sötisen idag.

2 kommentarer:

Ida sa...

Vet du varifrån golvet är? Och är det golvmatta?

Ingrid sa...

Det är laminat. Är inte säker på varifrån det är, det är inte vi som har fixat det. Men tycker det är fint :)