21 februari 2012

Sömnen

Hittar inte sömnen, inte ovanligt här inte. Sover otroligt dåliga nätter och vandrar som en zoombie hela dagarna. Ja, vad kan man?

Idag har vi varit ute med vagnen i det vackra solskenet, det var mera ett måste, eftersom jag behöver lite dagsljus, men det var värt det, för jag kände mej piggare efteråt. Jag fick skutta vagnen i snön, och denna vagn kan jag säga, är inte så snövänlig, så Theo fick hoppa lite fram och tillbaka, men han tyckte antagligen det var skönt eftersom han somnade och sov 4 timmar efteråt.

Nu skall jag igen försöka få tag i sömnen. Har inte visat så mycket bilder senaste tiden, men vet ej vad ni vill se. Det bli ju bara mest THEO THEO THEO.. för det är ju honom jag vill visa och som jag är stolt över.. 

Ni får gärna komma med förslag, vad ni vill se och vad jag skall skriva om. Gonatt.

Inga kommentarer: