26 januari 2012

Vill inte, orkar inte

Är helt utan energi för tillfället. Tanken på att vi skall till Jeppis idag och alla kläder som skall med ger mej huvudvärk. Vi skall bara lämna hela lägenhet i ett stort kaos.. det ser ut som en bomb hade exoloderat här. Vi har inte allt packat färdigt, men det tar inte så länge, det största problemet är att få allr med sig. Vi skall förståss inte ha det med NU eftersom lägenheten vi skall bo i är inte färdig ännu. Så det är vårt största problem nu. Det väl egentligen bara Wc ocv bastu kvar. Plus att lista alla rum. Men wc kan inte jag eller matti laga så vi behöver hjälp och det kommer vi nog att få, min pappa kommer att hjälpa iaf. Jag är bara så rädd att det inte skall bli färdigt i tid. Alltså innan februari är slut. För då måste vi ut härifrån. Därför har jag ingen motivation tilk någonting. Sitter nujust i soffan och stirrar rakt fram. Förutom nu när jag bloggar vi telefon. ( orkar inte lägga på datorn ).haha.. Lite sjuk är jag iaf.

Inga kommentarer: