22 januari 2012

Sunday

Idag är det vilodag, och det skall jag utnyttja. Skall nog på en länk mot kvällen, men det är ju bara 30-40 min. Theo har sovit som en prins i dag, från 9.30-12.30. Han har inte sovit så bra dom senaste dagarna, så jag tycker det är länge, och nu börjar han bli ganska trött igen. Jamen, till något helt annat, imorgon måsta man ta itu med packningen igen, vi har nog en hel del att packa, men det största jobbet är nog själva flyttningen, att få allt med oss. Jag minns bara hur det var när vi kom hit, och nu skall allt och lite till med tillbaka. Här får man inte vara lat, det är bara att börja.

Theos snygga ställning. Ser ni? han är nästan runt på mage.. han har bara ena handen som han inte vet vart han skall lägga.



En söndagsfin kille. Med t-shirt från Rom/Italien som han fått av morfar. Tydligen en märkes t-shirt med märket "Moncler", jag har aldrig hört det förut iallafall.

Inga kommentarer: