10 januari 2012

Suck & Stön

Ni vill inte vara jag idag, det kan jag lova. Dagen har varit den sämsta på länge. Theo har varit gnällig.. heeela dagen lång. Han somnade runt 11, men vaknade lite före 12 på dagen.. då var han glad och nöjd ca. 20 minuter. Sen var det dags att börja tjuta igen. Lag honom ut igen och han sov ca 1 timme. Då var han glad en liten stund.. han fick mat och sen låg han på golvet utan blöja.. som han älskar. Sen dess till nu har han varit ett troll. Han skulle bara vara i famnen.. ville ha tutten och sen spottar man ut och vill ha. Ja sånn har han hållit på. Jag for ut på en kort RUN... sen när jag kom tillbaka var han lika missnöjd. Nu har jag just varit i duschen och han ligger ute i vagnen IGEN.. men nu låter det i babyvakten.. så snart är det dags igen... Giv mig styrka!!



Nu gråter han!!

Inga kommentarer: