18 januari 2012

Nytt nytt

Nu kommer allt att bli nytt för oss igen, men vi vänjer oss fort. Vi skall nämligen flytta, om ni inte har märkt i mina tidigare inlägg så har jag skrivit att jag har packat.. kanske ni har funderat varför jag håller på att packa såhär varje dag. Nämen nu blev det såhär att Vasa var för tufft föt oss(mej) haha, nej nu skall jag vara ärlig. Vi trivdes inte alls här i Vasa, fick inga "glädjekänslor" blablabla, neej nu är jag trött. Jag babblar ju bara en massa.
Men vi tyckte helt enkelt att det var dags att flytta härifrån, Matti var heller inte tillräckligt motiverad för att gå i skolan 4 år, det förstår jag.. allt kom så på en gång: armén, baby, flytta, skola, nytt.. ja allt var så nytt för oss, så orkade helt enkelt inte mera. Nu flyttar vi närmare familjen, dvs Näs, Larsmo. Dit flyttar vi iallafall för en stund, Matti har fått jobb, och det är en bit dit från Näs, men det ordnar sig. Men orsaken till att vi flyttar just dit är för att min bror Lars äger en lägenhet där som vi får hyra av honom.. den är dessutom inte riktigt färdig ännu, så vi får en splitterny lägenhet.. jihoo! Vi kommer att hjälpa till att bygga den färdig och får därför hyra till ett billigare pris som passar vår ekonomi.

Så snart är det flyttdags igen. Men nu säger jag gonatt för jag är såå trött!

6 kommentarer:

Cecilia sa...

he låter ju bra he att ni hitta na anat än ade lägenhejtn som var mitt i stan :)

Ida sa...

jess här vente vi bare på d :DD

Ingrid sa...

Vi åsså :p

Ingrid sa...

Ja. he kan man lugnt säg :)

faffa sa...

Ha ni hitta na flyttbil ennu?

Ingrid sa...

nej. :)