10 januari 2012

Mitt 2011 DEL1

Januari


Det var en månad med både glädje och sorg. Glad över det fina i magen och sorgsen över att Matti for in i armén. Det var väldigt kallt ute, så var nog mest inne.










 

Februari


Denna månad var svår. Jag grät mig till sömn varje kväll. Saknaden efter Matti var stor. Jag var helt ensam i våran lägenhet hela tiden. PLUS graviditetshormoner.. grät mycket jaa! Var på första ultraljud, och Matti var inte hemma då.. det var tråkigt, och han var inte hemma när jag fyllde år heller.







Mars


Hela året gick så snabbt, så minns iget spec. som hände i Mars.. förutom att jag var magsjuk. haha.





April


Då fick min allra bästa vän Henni sin efterlängtade prinsessa <3 När jag fick se det lilla knytet for det en skön pirrande känsla genom hela kroppen, då visste jag att SNART, ja snart har jag MITT (bara mitt och mattis) lilla knyt i famnen.





Inga kommentarer: