18 januari 2012

Lat

Jag känner mej otroligt lat. Har knappt varit utomhus igår eller idag. Var så säker på att jag skulle fara på en promenad idag.. men nej nej. Har nog fått packat en hel del saker ändå, och gjort lite annat smått och gott, fast jag skulle nog behöva lite frisk luft, eller vad?

På tal om Theo så har han sovit lika mycket idag som igår, men han verkar vara hur frisk som helst när han är vaken.. han äter som han skall och skrattar och leker.. så sjuk tror jag inte han håller på att bli. Nåja äter som han skall stämmer väl inte eftersom han sover så mycket äter han inte lika ofta som vanligt, men jag menar att han vill nog ha mat. Idag fick han färsk päron som jag mosade.. nam nam, han har bara fått puré på burk förut, men eftersom jag inte orkar koka egen mat åt honom varje dag så kan han iallafall få färsk frukt.

Inga kommentarer: