23 januari 2012

fin måndag

Idag har Heli och min syster Ida varit här. Vi hade roligt, lekte med Theo, drack kaffe m.m. Såna vanliga saker. Det var verkligen länge sen jag såg Heli.. eller pratade med henne och snart far hon iväg till USA och skall vara där 3 månader.. låter så HÄRLIGT! Min syster kommer jag heller inte att se på minst 4 veckor.. hon far ju på praktik till Norge, men vi klarar oss utan varann några veckor, vi ser ju inte varandra varje dag nåmer som vi gjorde när jag bodde hemma, då hade vi rum ilag och bråkade en hel del.. det är inte samma sak nåmer, men vi har så mååånga fina minnen ilag jag och min syster Ida. Det blev iallafall inte så mycket packning idag som planerat. So what, vi tar det imorgon. (annars så har jag hård mage efter ärtsoppan idag, ojoj stön)





Inga kommentarer: