27 januari 2012

Dålig att uppdatera

Ursäkta för dålig uppdatering. Men har inte varit på datorn idag, har helt enkelt inte orkat. Vi har varit ut på promenad i det kalla vädret idag, men det blev bara ca. 2km eftersom det var så kallt, men så otroligt fint. Sen pratade jag med Henni i telefonen, jag skulle egentligen bara fråga om dom var i Jeppis denna hälg, men det blev en massa annat prat också.. oj vad jag saknar dom.

På tal om åt helt annat. Theo har sovit jättedåligt idag, har bara haft honom utomhus en liten stund pga. kölden. Han har riiiktigt röda och torra kinder, vet inte om det är nåt feber på gång eller vad det är. Han är inte riktigt sig själv heller. SNÄLLA SNÄLLA, bli inte sjuk nu.. vi har så mycket att göra.

Matti for just iväg till S-market och handla nåt gott. Vi är lite snåla. Jag äter inte godis i veckan, men nu är det ju hälg.

(kan visa bilder imorgon vad vi fick av min syster Alice när hon kom hem från Thailand och vad jag fick i H&M paketet)





Theo & "tante" Alice (h)

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Skjønne ungen!! Han e go og rund :) Kan det være at han har litt "vinterhud"? Kim-Erik hadde røde og tørre kinn om vinteren da han va liten. Spør på apoteket etter en god krem, brukte å smøre tykt på før han la seg om kvelden. Eller e han atopiker?

Ingrid sa...

Ja han e bra sjönn. ja han sov jo ute idag å d va etter d han fik röde kind. d kan godt väre han e atopiker får ä e d. ja han e ganske god å rund. sött. :-)