22 januari 2012

Bikinikropp?!

Jag har bestämt mej för att till sommaren skall jag ha bikinikropp. Jag har några kilo som jag vill ha bort, som kom med graviditeten. Jag har gått ner ungefär hälften av vad jag gick upp, så här måste jag kämpa. Jag vet att många får sin vikt tillbaka väldigt snabbt, och andra inte, och den kategorien hör jag till. (alltså som måste kämpa). Jag har nu i 2 veckor undvikit sötsaker.. och skräpmat, men igår och idag har jag fuskat lite. Jag vet att det inte funkar om man håller på och fuska så det skall jag ändrå på. Så nu skall jag börja röra på mej, börjar med promenader, powerwalk och att springa. Idag var jag på en 3,5 km länk, och det kändes i hela kroppen. Jag har ett problem och det är det att jag hatar gym.. alltså att träna vid gym. om man tränar olika pass och det är flera som gör samma sak så går det bra. Men jaa. iallafall. så säger jag LYCKA TILL åt mej själv, dethär kommer bli tufft.


Foto: google

Inga kommentarer: