16 december 2011

Promenix

Idag for vi äntligen ut på en promenad (dagen till ära), jag och Theo. Det var obeskrivligt skönt eftersom jag sovit så lite dom senaste nätterna så har jag varit så trött varje dag. Inatt sov jag MAX 2 timmar, inte mycket nej. Så nu har man fått lite frisk luft.. efter en lång lång promenad känns det som.. det tog iallafall 40 minuter, man går nog ganska långt på det tror jag.

Jag har tänkt och tänkt genom mitt liv och det är så mycket jag vill ändra på. Jag vill hitta nån hobby att syssla med på dagarna.. men kan inte komma på vad. Skall försöka skriva en lista med saker jag tycker om att göra/hålla på med.
- rita/teckna
- blogga/skriva
- scrappa
- läsa
- brodera
- inreda
-(träna) mera ett måste
-  vara i naturen
- fiska
- leka med Theo
- baka/ laga mat
- sjunga m.m

OJ  vad den lista blev låång!! det är väl bara att starta nån gång då!

Inga kommentarer: