15 december 2011

Hohhoo

Säger jag bara. Ja vilken dag. Theo har vägrat bröstet hela dagen. Bara gråtit gråtit gråtit och GRÅTIT. Det har nog varit sämsta dagen på länge. Jag visste inte heller vad felet var, jag vet inte det ännu heller. Han vägrar alltså suga.. bröstet, flaskan och tutten. Jag pumpade och vi försökte ge med sked.. men det klottade bara och han var arg men till sist fick vi ta en mugg med såndär "tut" på. Och han åt som bara den.. och JAG brydde mej noll i allt klottet överallt.. bara han fick i sej mat. Svärmor sa att det kanske kan vara öronen, om han vägrar suga. Så om det inte blir bättre så åker vi till sjukhuset och kollar om nåt är fel. Men nu är han iaf nöjd och ligger på golvet och leker. Men hur blir det nästa gång han skall äta..

Någon som varit med om samma sak?

Inga kommentarer: