11 augusti 2011

Underbara graviditet

Orsaken till att jag inte uppdaterat på hela gårdagen är att jag inte vill skriva för mycket. Så ni inte tkr det är tråkigt :)
Igår var jag iaf till rådgivning, ALLT var bra, både jag och lillkillen mår bra. Alla mina värden var bra, som dom varit nästan hela graviditeten, jag har ganska tur, vet dom som har alla möjliga problem.. tkr synd om dom. Jag har haft en underbar tid som gravid, varit lite illamående i början och slutet, haft lite foglossning, sendragning, dåligt humör, halsbränna.. alltså bara småsaker :)) När jag läser om andra som är gravid och hur dom har det så vågar jag inte klaga på det lilla jag har.. :) Är det någon andra som är gravid eller just har varit som läser min blogg?..skriv gärna hur er graviditet är eller har varit! :)

Vi var också på föräldraförberedelse kurs igår. Vi pratade om parrelation m.m. Det var ganska intressant, det är också roligt att träffa andra gravida! På lördag skall vi till BB i Jakobstad och kolla.. :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också hittills klarat mig riktigt smärtfritt undan. Är i vecka 25 nu och har gått upp 4 kilo. Har inte mått nästan någå illa, tröttheten varade bara några veckor i början, ingen halsbränna.. Foglossning har jag inte heller drabbats av, trots att jag är före detta fotbollsspelare och det sägs att de brukar ha jobbig foglossning. Lycka till med slutspurten!

Ingrid Björkskog sa...

Oj vad det låter skönt. 4 kilo är inte mycket, har nog gått upp en hel del mer än så. I vecka 25 hade jag ingen foglossning, det kom runt 30-32 nångång, men hoppas på det bästa och lycka till själv!