09 augusti 2011

sovit

Somnade tidigare på dagen, sov ca 2 timmar. Nu är jag ganska pigg, men jättesur och småirriterad. Vet inte varför men känner mej bara lite borta.. :/ har haft förvärkar varje dag nu, dom är inte så sjuka, men obehagliga. Hoppas det inte dröjer så länge nu, vill ha vår lilla bebis i famnen, men det är ju ganska vanligt att man går över BF första gången.. hoppas inte jag gör det iaf :) hösten närmar sej verkligen nu, jag tkr det är skönt... och jag längtar så till julen, den mysigaste tiden på året :D

                                                        Den bästa dagen, saknar <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

om förlossningen skulle komma igång nu när ni bor här, skulle du fara till jakobstad eller kokkola och föda då? och har du ställt dig som tex. har bb väskan med? :) bra blogg!

Ingrid Björkskog sa...

Det beror lite på, vi far inte till Kokkola iaf, men kanske Jakobstad. Det är iaf meningen att jag skall föda i Vasa. BB-väskan är packad o klar, den har jag med mig :) Kul att du tkr om bloggen :)