08 augusti 2011

hejhopp

Idag har det varit en lugn dag. Jag var vaken hela natten, och halv 5 tiden körde vi från Vasa, Matti for till jobbet och jag hit till Västerby. Henni och Vienna hälsade på idag, lilltösen har blivit så stor :D Nu ligger Matti och sover redan, men han var ju vaken hela natten och har jobbat hela dagen, så det är inte alls konstigt. Jag skall nog börja sova snart jag med, men ska kolla några avsnitt gossip girl först :) Det var väl dagens deet, vi skall sova här i Västerby några dagar..

Idag är det 18 dagar kvar till BF ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta om jag kommenterar, men det stör mig otroligt mycket att du sätter ;) smajlar på nått så allvarligt som BF-dagarna. Eftersom att man då får en känsla av att det inte är så seriöst. Annars jätte bra blogg :)

Ingrid Björkskog sa...

Hej, vad bra att du har dina äsikter, men jag tror du missförstår lite. Är inte meningen att det skall se oseriöst ut, men jag lag dit smajlet eftersom jag tkr det är otroligt sännande att det bara är så få dagar kvar, smajlet betyder egentligen att "nu kan det hända i princip när som helst" om du förstår?! kul att du tkr om min blogg :)