03 augusti 2011

dålig uppdatering

Vi har varit i Vasa sen Måndag och vi har inte internet där, så jag har inte kunnat skriva nåt här :/ men nu skall vi vara här hos svärföräldrarna till lördag så då kan jag passa på och skriva lite. Skall visa bilder från den nya lägenheten så fort vi fått lite ordning där. Nu när vi har ström och fått packat upp en del saker trivs jag ganska bra, men ser inte så framimot att bo där 4 år!! :/ men snart kommer ju vår lilla älskling, då har jag fullt upp med honom och hinner inte tänka på så mycket annat, hoppas jag.. jag längtar såå <3 Idag är det 3 veckor o. 3 dagar till BF ;)

Idag var vi på föräldraförberedelses kurs, det var intressant, men ganska tungt att sitta på samma stol i 2 timmar.
Alla andra som var där var typ i vecka 24-30, och jag i vecka 37.. men det fanns inga tidigare kurser som vi kunde fara på eftersom Matti var i millitären.

Lovar att jag skall bli bättre med bilduppladdning :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför skall ni bo där i 4:år ? :D Jag älskar att läsa din blogg...! :D

Ingrid Björkskog sa...

Eftersom Matti skall studera 4 år. Tack för komplimangen :D

Anonym sa...

okej :D