21 juli 2011

Torsdag

Idag är det inte lika varmt därute. Gillar! Har fått sova länge inatt, känner mej som en ny människa. Nu håller jag på å tvätta alla sängkläder, handukar m.m från Ikea, skall stryka dom till *Lillen*. Bara så ni vet.. så är ni välkommen hit å hälsa på om ni vill, men det är på egen risk.. för den som kommer in hit backar nog ut igen.. för det är lådor ÖVERALLT! haha
Nu väntar jag på att Matti skall komma hem så vi kan kolla om vi fått lägenheten, vill ju veta nu.. har bara 1 vecka på oss nu.

Har suttit och kollat på gamla bilder som jag hadde upp på PIXBOX.. haha. Tänkte visa några bilder från 2009!

                                                         Jag med min underbara syster Ida <3

                                                                  

                                                                 den bästa

                                                                   föralltid du & jag

                                                          "MUMS" (Ida, Anja and ME)

                                                        Jag blev Lucia i skolan december 2009.

                                                                  Julafton 2009





                                                                 En vacker Henni ^^

Inga kommentarer: