01 juli 2011

Fredag

Igår på dagen var jag till Sonamo och simmade med Ida, Ida och Alice, senare på kvällen när jag kom hem så märkte jag att jag hade bränt mej i ansiktet, på magen och på benen. Ajaj! men det glömde jag sen när Matti kom hem. det är alltid kul :D
Idag har inte solen varit lika snäll! Usch, när vi var vid Gamla hem och skulle simma så kom dom fula dropparna .. REGN! Så vi tänkte, jamen vi far till Prisma och handlar lite då, men jaa.. då kom solen fram när vi hade åkt!! haha
Nu sitter vi bara hemma och chillar istället.. Jag har inte ätit nåt skräpmat som godis, glass, chips osv på 2 dagar... Nöjd ^^ haha

Lite bilder från gårdagen när jag var själv i västerby och solade lite.. btw, jag tror mamma o. pappa har en björn bakom huset eftersom Buster (hunden) skäller ofta mot skogen.. :/ usch



Inga kommentarer: