27 juli 2011

dålig natt

Usch, klockan är inte 5 ännu.. och jag kan inte sova längre, somnade 22.tiden igår och har vaknat varje halvtimme hela natten (nästan). Jag märkte också hur mörkt det har börjat bli ute nu.. snart är sommaren slut :(

Igår var jag, Matti, Cissi, Sander, Mose och svärföräldrarna ut med båten. Vi var till Hästöskata och åt skataburgare... mums vad goda :) sen for vi till Mattis fammo å faffas villa, där de simmade lite innan vi for hem.. Var SÅÅÅHÄÄR trött efteråt, man blir ganska trött av att vara ute i solen hela dagen.
Vi var ju på ultraljud igår också, det är ganska så säkert att vi får en liten gosse ^^ jag visste ju dee :D och vi har ju bara ett flicknamn, haha!

Men nu skall jag snart föra Matti till jobbet, har lite småärenden idag, tror också jag skall till Västerby en svääng!
Hörs!

Inga kommentarer: