07 juni 2011

Varmt!

Huhhu vad det har varit varmt idag. 26,5 i skugga :O och ännu varmare imorgon. Några av mina syskon sov hos mej inatt, det var väl kul :) På morgonen när jag vaknade så rann det bara blod ur näsan, det ville inte stoppa.. :/ Men nu är jag i Västerby, jag har solat idag, och varit ute på två promenader :)) skönt.
Jag tror jag håller på att få åderbråck eller nåt, mina fötter värker så hela tiden, kan nästan inte gå på dom mera, usch, och dom är riktigt svällda.. vet inte hur man stavar det ^^  Nu är jag iaf TRÖTT. Gonatt kära vänner <3 kram

lägger bilder senare eftersom nätet är så "slöö" här ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du sku måst byri använd stödstrumpor. He finns ti köpas på apotek!

Ingrid Björkskog sa...

Jå ja tänkt he å, men he e ju nästan fösejnt reij.. :/

Anonym sa...

ne int er e fösejnt. bättre sent än aldrig.

Ingrid Björkskog sa...

Nåja, kanske de kanske :)