18 juni 2011

Tråkig kväll

Sitter här bara denna lördagskväll, finns inget att göra! och jag vill ha jordgubbar :)) Ida N kom hit ikväll, men hon for iväg till mc.donalds med Lars, men ändå roligt att se henne ^^  Nu tror jag att jag bara skall ta det lugnt, kanske gå å sova eller nåt, det iaf bara 4 dagar till min älskling kmr hem :D

Idag har jag lekt frissa igen, har klippt Lars, Björn Ole o. Linnea.. tkr om att klippa hår :) och inatt eller på morgonen hade jag min allra första "sendragning" (vet inte hur man stavar det) i benet.. jag vaknade när jag kände en heeemsk smärta i benet, så nu vet jag vad det är.. ;) jag har nog haft nåt liknade förut, men ändå inte så smärtsam!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Börjar ni ha skaffat allt tills bebisen kommer? Vagnen såg jag att ni har men kläder, säng, bilstol mm...?:)
Fin blogg.

Ingrid Björkskog sa...

Hej, vi har nog fixat en del. Men Säng, skötbord och bilstol har vi inte, och nog finns det en del kläder och annat smått att handla :)
Tack!