27 juni 2011

Nu är det natt. I know..

Har inte uppdaterat nu. Tänkte jag skulle skriva lite mer sällan, så det inte blir för tråkigt att läsa :)

Denna midsommarhälg har varit ok! Fredagen var vi hemma hos min familj hela kvällen, åt rökt lax ^^ mums. Lördagen var jag på jobbet, blir alltid så trött när jag jobbat så jag somnade när jag kom hem. Älsklingen hade lagat mat när jag kom hem, så snäll! annars gjorde vi inget spec på lördagen.. var trött hela dagen.. och kvällen.
Idag for Matti iväg redan 14.30, han skulle med bil. Sen skulle jag köra iväg med bilen, men den var punkterad.. hur lyckas jag :O min bror kom hit senare på kvällen och fixade den. Men jag har bara suttit hemma idag, har varit så lat så lat. Nu är jag jättetrött, men kan inte somna.. har så ont på ena sidan, vet inte hur jag skall ligga för att det skall vara bekvämt :/
imorgon, ellr idag blir det en lång promenad när jag vaknar, det behöver jag nu! har så mycket att tänka på, som snurrar i mitt stora huvud.. :S mår ganska bra sådär annars, men är lite deprimerad.. fram och tillbaka, men det är inget spec, men man kan inte alltid vara lika glad :) Matti har bara några dagar kvar, snart kan vi äntligen bo tillsammans på riktigt :) <3 Nu skall jag äta lite vindruvor och sen försöka sova igen. Gonatt, kram :)

lägger upp lite gamla bilder, men jag saknar den gamla goda tiden, när allt var så bra och skönt <3
På denna bild var vi nygift, december 2010 :)


Inga kommentarer: