17 juni 2011

fredag

Idag har jag varit på jobb. Det var en lugn dag, men ändå var jag JÄTTE trött när jag kom hem, somnade på soffan :/ :) orkar inte städa kontoret idag, så jag gör det imorgon.
Har inte haft en händelsesrik dag idag, men man kan väl komma på nåt att skriva iaf.
Har inte haft nåt problem med foglossning dom 2 sista dagarna. så skönt såå ;) Iaf så är jag ganska överasskad själv att jag inte är helt nere och deprimerad för att Matti sitter fast andra hälgen i rad nu, men jag försöker tänka positivt.. han har ju bara 21 dagar kvar i militären.. Jag tycker synd om min vän Henni, hennes man kommer hem först i januari :/ usch vad tråkigt.
Jag har inte varit så aktiv med kameran denhär veckan, men man kan ju inte ta kort hela tiden ;)

Det blir tidig natt för mej idag..

                                                       inte den normalaste bilden.. men

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var jobbar du ?

Ingrid Björkskog sa...

Hej. Jag har ingen fast anställning, men jag hoppar in på olika ålderdomshem och servicehem :)