25 maj 2011

Natt

Du är det natt, jag vet, men jag får ingen sömn :( därför skriver jag lite här istället, jag kanske blir lite trött. Men jag förstår inte att jag inte kan få sömn, sov ju bara 5-6 timmar inatt.. jaja

Kanske jag skall "dra till" med något om mej själv som ni "kanske" inte vet.(iaf inte alla)
- Jag har 10 syskon. 5 systrar o. 5 bröder.. Som jag älskar.
- Jag älskar att få komplimanger. t.ex om någon säger att jag är duktig när jag gjort något bra och pushar mej att uppnå mitt mål.
- Min favorit mat är citrontorsk med potatis och gräddfilsås. (mums)
- Jag älskar att pyssla med bilder, scrapbooking osv..
- Jag pratar med min mage (bebis)
- Jag drömmer och tänker på norska, och när jag är riktit trött pratar jag norska.
- Jag vill INTE gå upp allt för mycket i vikt under graviditeten.
- Jag ÄLSKAR barn <3
- Jag är inte så ansvarsfull som jag önskar jag vore :/

osv..
inget intressant.. men jaa!

Inga kommentarer: