30 maj 2011

Hennis

Kom från Hennis för en stund sen, dom har fått det så fint i det nya hemmet i Västerby :) och Vienna har blivit så stoor :)) 

Idag vaknade jag tidigt.. redan 6-7 tiden :) kl 16 for Matti tillbaka till Dragsvik men han kommer hem redan på onsdag.. är så glad :)) Jag har inte gjort så mycket idag, det har regnat hela dagen så det blev ingen promenad, men jag får ta det i morgon istället. Nu skall jag iaf försöka sova, och imorgon blir det rådgivning. Hoppas HB har stigit, förra gången hadde det sjunkit till 106 :/ men vi får se.

                                       Söt Henni, me Vienna i magen :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) ser att du har börja få problem me hb, he hadd jag å under heila graviditeten... tå i va som lägst vare 94.. Men kämppakämppa bara, ska hoppas he stiger föde! :) /Tanja

Ingrid Björkskog sa...

hej. Japp, jag har hadd ganska låg, men sist ja va så hadd i stigi mittiallt, int hadd ja gjort na skillt. Men hoppas i var betär :))