23 maj 2011

En lista

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Matti
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är viktigt, måste finnas 
När kramade du någon sist? Idag, tror jag (Anders, min lillebror)
Saknar du någon speciell person? Ja.. OM jag gör
Har du svårt för att bli kär? hmm.. är ju kär nu
Är du singel? Nope.
När fick du senast en komplimang? idag.. får ofta höra att min mage är gullig ;)
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jodå
Hånglat med nån riktigt ful: Nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? JA!
Gjort något du verkligen ångrar? JAA!
Åkt ambulans? Ja, men har inte varit sjuk själv
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? njaa.. kanske
Fått din mamma att gråta? hoppas inte det :/
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? Nej
Dricker du? Dricka gör man, annars dör man.. (men inte alkohol)
Vilka kläder sover du i? Underkläder, vad annars
Vad hatar du verkligen? KRIIG, barnmisshandel, kvinnomisshandel.. m.m
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nej, är aldrig ensam :)
Vill du gifta dig? Är redan gift!
Vill du ha barn? Joo såklart! ^^
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Matti
Såg dig gråta? Matti
Fick dig att gråta? Någon
Du delade en dricka med? Matti kanske, brukar inte dela min dricka med någon
Du gick på bio med? Ingen
Skällde på dig? Minns inte
Sa någonting till dig och vad var det? Ida: Hejdå :)
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Jo, när jag saknade matti :)
Kramat någon? Jo
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? JAAAAAAAAAAAAAAAA <3
JAG HAR:
Digitalkamera? Ja, men den funkar inte
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? Dom bästa man kan få <3


Inga kommentarer: